Zmiana organizacji pracy magazynu

2020-03-13

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa na terenie kraju zmieniamy sposób organizacji pracy naszego magazynu w celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientom i pracownikom naszej firmy.

W związku z zaistniałą sytuacją związaną z pojawieniem się w Polsce wirusa SARS-Cov-2, w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników informujemy, że ALTER S.A. pracuje i realizuje wszystkie zamówienia i wysyłki przy spełnieniu poniższych ograniczeń.

Decyzją Zarządu Spółki wstrzymane zostały odbiory własne zamówień z naszego magazynu oraz możliwość korzystania z usług serwisowych w siedzibie Spółki. Wszystkie urządzenia do serwisu prosimy dostarczać za pośrednictwem firm kurierskich.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Rozumiem i akceptuję